четвъртък, октомври 18, 2007

Сутиен

Съпруг влиза в магазин за бельо за зарадва благоверната със сутиен.
Продавача пита: Колко са големи гърдите на жена ви? Като пъпеши??
- Не по-малки. Отговаря мъжа.
- Като праскови??
- Не по-малки.
- Като яйца??
- Да като яйца, но на очи...
===============================================

В училище. Иванчо:
- Госпожо, а защо днес сте без сутиен?
- Интересно, как се досети, като още даже палтото не съм си свалила?
- Няма ви ги бръчките на лицето!

- Мамо, може ли вече да нося сутиен?
- Не може!
- Ама защо бе, мамо, вече съм на 14 години!
- Млъквай, сине!
===============================================

Мъж влиза в магазин за дамско бельо. Отива при продавачката и казва:
- Добър ден, може ли един сутиен за жена ми!
-Може, но какъв размер да е?
-Ами, не знам точно - отвърнал мъжът - Не съм наясно с тези неща!
- Добре де, айде поне тогава ме ориентирайте, гърдите на жена ви, на какво имат форма: на пъпеш, на диня, на круша или на ябълка?
човекът се позамислил, почесъл се и казал:
- Абе как да ви кажа, по скоро причличат на ушите на кокершпаньол!

Няма коментари: