Julian Beever е френски художник, живеещ във Великобритания, известен със своите рисунки, които прави с тебешир върху английски, френски, немски, американски, австралийски и белгийски тротоари. Необичайното е това, че създава триизмерни изображения, някои от които можете да видите.
четвъртък, май 04, 2006
сряда, май 03, 2006
Microsoft пусна SP1 за SQL Server 2005
Microsoft пусна Service Pack 1 за SQL Server 2005 само няколко месеца, след като бе пуснат самият сървър. Допълнението включва функционалност за визуално разполагане на базите данни, което повишава тяхната достъпност, безплатен СУБД SQL Server 2005 Express Edition с функционален SQL Server Reporting Services (SSRS), пълно текстово търсене, както и SQL Server Management Studio Express, опростяващ графичната среда за управление на SQL Server Express Edition.
Сервизният пакет допълва анонсирания неотдавна SQL Server Everywhere Edition, олекотена версия на сървъра за съхранение на данни във вградени приложения. Този продукт ще излезе като публична предварителна версия (CTP) през лятото, а в окончателен вид ще се появи към края на годината. Пакетът разширява и SSRS за поддръжка на корпоративни отчети в SAP NetWeaver BI чрез два нови компонента - Microsoft .Net Data Provider for SAP NetWeaver BI и новия дизайнер на заявки MDX Query Designer.
Сервизният пакет допълва анонсирания неотдавна SQL Server Everywhere Edition, олекотена версия на сървъра за съхранение на данни във вградени приложения. Този продукт ще излезе като публична предварителна версия (CTP) през лятото, а в окончателен вид ще се появи към края на годината. Пакетът разширява и SSRS за поддръжка на корпоративни отчети в SAP NetWeaver BI чрез два нови компонента - Microsoft .Net Data Provider for SAP NetWeaver BI и новия дизайнер на заявки MDX Query Designer.
вторник, май 02, 2006
Yahoo пуска нов сайт за “for Dummies"
http://tech.yahoo.com/
Сайтът разполага с лицензирани напътствия от поредицата за " How to... for Dummies", от Consumer Reports, PC World и др.
Yahoo представи новия си портал за пазаруване на високотехнологични джаджи, подплатен с инструкции и обяснения на прост английски език, но представени от експерти и вещи потребители.
Yahoo Tech, което ще бъде пряк конкурент на аналогичния сайт на CNET, ще предлага стотици хиляди продукти, всеки от които ще бъде оценяван по скала на купувачите и с мненията, публикувани на сайта Yahoo Shopping. Предвидена е и рубрика “Въпроси и отговори”, както и по-разгърнати материали за определени продукти.
Целта на сайта, както я описват създателите, е да се открои на фона на изобилието от самодейни сайтове за джаджи и да се постарае преди всичко да опрости разбирането за технологиите, които продава. Интерес към реклами на портала вече са проявили от Hewlett-Packard, Verizon Wireless и Panasonic.
Интересното е, че Yahoo няма да гони абстрактната аудитория, а ще се стреми да привлече вниманието на демографски групи като “майки”, “подрастващи”, “работещи” и дори почитатели на модата. Потребителите ще могат да търсят електроника в една от общо 19 категории, включващи компютри, мобилни телефони, дигитални камери и музикални плейъри.
Засега Yahoo Tech ще заложи на американския пазар и макар да няма краткосрочни планове за разгръщане, европейските потребители вече са в очакване.
Сайтът разполага с лицензирани напътствия от поредицата за " How to... for Dummies", от Consumer Reports, PC World и др.
Yahoo представи новия си портал за пазаруване на високотехнологични джаджи, подплатен с инструкции и обяснения на прост английски език, но представени от експерти и вещи потребители.
Yahoo Tech, което ще бъде пряк конкурент на аналогичния сайт на CNET, ще предлага стотици хиляди продукти, всеки от които ще бъде оценяван по скала на купувачите и с мненията, публикувани на сайта Yahoo Shopping. Предвидена е и рубрика “Въпроси и отговори”, както и по-разгърнати материали за определени продукти.
Целта на сайта, както я описват създателите, е да се открои на фона на изобилието от самодейни сайтове за джаджи и да се постарае преди всичко да опрости разбирането за технологиите, които продава. Интерес към реклами на портала вече са проявили от Hewlett-Packard, Verizon Wireless и Panasonic.
Интересното е, че Yahoo няма да гони абстрактната аудитория, а ще се стреми да привлече вниманието на демографски групи като “майки”, “подрастващи”, “работещи” и дори почитатели на модата. Потребителите ще могат да търсят електроника в една от общо 19 категории, включващи компютри, мобилни телефони, дигитални камери и музикални плейъри.
Засега Yahoo Tech ще заложи на американския пазар и макар да няма краткосрочни планове за разгръщане, европейските потребители вече са в очакване.
Абонамент за:
Публикации (Atom)