вторник, май 02, 2006

Yahoo пуска нов сайт за “for Dummies"

http://tech.yahoo.com/

Сайтът разполага с лицензирани напътствия от поредицата за " How to... for Dummies", от Consumer Reports, PC World и др.

Yahoo представи новия си портал за пазаруване на високотехнологични джаджи, подплатен с инструкции и обяснения на прост английски език, но представени от експерти и вещи потребители.

Yahoo Tech, което ще бъде пряк конкурент на аналогичния сайт на CNET, ще предлага стотици хиляди продукти, всеки от които ще бъде оценяван по скала на купувачите и с мненията, публикувани на сайта Yahoo Shopping. Предвидена е и рубрика “Въпроси и отговори”, както и по-разгърнати материали за определени продукти.

Целта на сайта, както я описват създателите, е да се открои на фона на изобилието от самодейни сайтове за джаджи и да се постарае преди всичко да опрости разбирането за технологиите, които продава. Интерес към реклами на портала вече са проявили от Hewlett-Packard, Verizon Wireless и Panasonic.

Интересното е, че Yahoo няма да гони абстрактната аудитория, а ще се стреми да привлече вниманието на демографски групи като “майки”, “подрастващи”, “работещи” и дори почитатели на модата. Потребителите ще могат да търсят електроника в една от общо 19 категории, включващи компютри, мобилни телефони, дигитални камери и музикални плейъри.

Засега Yahoo Tech ще заложи на американския пазар и макар да няма краткосрочни планове за разгръщане, европейските потребители вече са в очакване.

Няма коментари: