събота, април 01, 2006

Радио Гонг в Германия или как го правят Германците


В сутрешното шоу на Радио Гонг 96,3 в munchen се прави една игра където може да се спечелят пътешествия и т.н. Играта се казва partner-game. Водещият се обажда на хора, които са на работа и пита човека дай е женен или има сериозен партньор. Ако отговорът е "да", задава още 3 много лични въпроса, които от двойка до двойка могат да бъдат различни и пита за името на партньора и неговия тел. номер за идентификация. Ако и двамата дадат еднакви отговори, отделно един от друг, те печелят наградата.

Този специален ден 19.01.06 е доще интересен.

Водещ: Здравей! Тука е Майк от Радио Гонг 96,3. Чувал ли си за играта partner-game?
Кандидат (смее се) Да. Чувал сам.
В: Как се казваш? Само първото име моля.
К: Томас
В: Имаш ли съпруга Томас.
Томас: (смее се нервно) Да имам.
В: Благодаря Томас. Е, как се казва жена ти, Томас? Само първото име, моля
Т: Карола.
В: На работа ли е сега Карола, Томас?
Т: Тя, ще ме убие.
В: Стой спокойно, Томас. На работа ли е Картола сега?
(Томас смее се) Да, на работа е.
В: Е, тогава всичко е ок.
1. Въпрос - Кога прави за последен път секс, Томас?
Т: Тя сте ме убие
В: Томас, стой спокойно човек:
Т: Около 8 часа тази сутрин.
В: Охо, пич.
(Томас смее се срамежливо)Хм. Какво да кажа?
В: 2 Въпрос? Колко дълго продължи.
Т: Около 10 минути.
В: уау. Ти наистина искаш да спечелиш това пътуване нали?
Никoй не би казал това, ако нямаше пътуване като залог.
Т: Да, това би било наистина хубаво. (да спечеля)
В: Ок. Последен въпрос. Къде прави днес сутринта в 8 секс?
Т: (смее се яко) аз …… хмммммм
В: Това звучи много добре Томас. Къде беше?
Т: Е, не че беше нещо невероятно. Само дето мaйка и е на гости при нас за няколко седмици, и точно по това време беше под душа.
В: Ооооооох. Ти лукава лисица.
Т. На кухненската маса.
В: Не беше нещо особено. Хо хо. Това е по-приключенско от последните 100 пъти, когато аз съм го правил.
Към слушателите
Както и да е. Томас ще остане на линия, ще ми даде телефона на жена си и аз ще се обадя. Слушайте нататък.
Рекламна пауза.
В: Обаждаме се на Карола.
Дрън дрън.
К: Да, моля.
В: Здрасти, там ли е Карола?
К: Аз съм.
В: Карола, аз съм mike от радио гонг 96,3. Току що говорих с Томас няколко часа.
К: (смее се) няколко часа?
В: Добре де, известно време. Той е на другата линия. Томас знаеше, че трябва да отговори на всички въпроси в противен случай, гyбите.........познаваш ли правилата на играта “партнер-гаме”?
К: Не
В: Добре
Т: Смее се
К: Смее се. Томас, какво по дяволите си направил.
Т: Смеейки се. Само отговори на въпросите честно, чу ли.
К: Ох, Томас.
В: Да, да, да Карола, аз ще ти задам 3 въпроса и ако ти отговориш точно това, което Томас каза, тогава отивате двамата в Орландо, Флорида за наша сметка. Там ще имате билети за дисни-world sea-world и билети за концерт на Ролинг Стонес. Разбра ли ме? Карола? Карола? Разбираш ли ме? Ще спечелите... доста, Карола. Алооооооо. Има ли някой там?
К: Смеейки се яко, Да, Да
Т: Хили се
В: Ок, кога за последно прави секс, Карола?
К: О, господи Томас…..
Днес сутринта преди Томас да тръгне за работа.
В: В колко часа?
К: Около 8 мисля
Динг Динг Динг (звуков ефект за правилен отговор)
В: много добре.следващ въпрос.колко дълго продължи?
К: Може би, 12-15 минути.
В: Хмммммм
Глас в студиото:
Това е достатъчно близо. Мисля, че тя се опитва да не нарани мъжкото му самолюбие.
Динг Динг Динг (звуков ефект за правилен отговор)
В: Ок. Последен въпрос.
Къде ти бе предоставено това удоволствие?
К: О ГОСПОДИ ТОМАС
Нали не си им казал това !!!!!
Т: Разкажи му спокойно скъпа.
В: Какво те притеснява толкова Карола?
К: Е, само..., майка ми е на гости тъкмо и...
В: ТЯ ВИ Е ВИДЯЛА!!!!
К. ТОМАС?!?!
Т: НЕ, не мисля
В: Спокойно Карола, изглеждаш ми доста объркана. Твоят отговор, моля.
К: Ох, господи... не мога да повярвам, че си му разказал това Томас
T: Хайде скъпа, става въпрос за екскурзия до Флорида.
В: Хайде Карола, нямаме цял ден време.
Къде ти бе предоставено това удоволствие?
К: В ГЪЗА!!!!!!
(дълга пауза)
В: Време е за прекъсване
Рекламна пауза
B: Скъпи слушатели, съжалявам, но това е живо предаване и такива неща се случват. Както и да е Томас и Карола ще пътуват към слънчевото и красиво Орландо, Флорида.

Няма коментари: