петък, септември 16, 2005

Поръчка за прогрaма ... ;)

Я сакам да знам мое ли да се напише програма дека, сабале да ме сабуди у 7 часо, да ме нарани да ме изчишка, изака, после да ме наруча убаво та да деяним цел ден.
После като сам наручан програмата да напои говедата дека гледам за млеко они са у кошарата. Май требе и цикъл да се тури оти иам и свинье, програмата да ги нарани с леп я зиам църн типов, послека програмата да изкара овците да ги напасе додека я щрапам връз клавиатурата и емитирам дейност ама нали сам гявол и они шефовете не моат а разберат кво чиним я цел ден пред компуторо.
После програма, незнам май масив требе да нарани кокошките, в моменто кога програмата праи тека да се ранат кокошките па с църн леп на свиньето да се изринат лайната, а па в моменто кога програмата праи тека че говедата да се измозат я да посегам кам дисайгите сос сиреньето и лебо да отфаждам у офисо та да емитирам дейност и точно кога си обувам опинците програмата вече да извести че сичката стока е наранена та я да отфаждам с кеф на работа.
Кой ми напише такава програма веднага му давам 5000 лева едно говедо опечено, 3-4 овци на чорба, 6 свинье турени у буркани за зимаска и осум кокошки с дваесе и осум яйца.
И накраю ако мое да се напише такава програма да ми се обясни алгоритамо а ако не мое да ми се обясни оти не мое.

Няма коментари: