четвъртък, февруари 07, 2008

Молба и Афтобиография


Молба и Афтобиография

благодарение на Kateto на Wednesday, April 23 @ 12:00:00 HKT

До управитела

На верига МЕТРО

Пу цялата страна



МОЛБА



От Дафинка Косева Босева( и снимка ше ви пратя ама от фотото казаха в пуниделник).



Г-н Управител,ШЕФЕ(така де!)



Моля да буда приета на работа.Сдвете ръце ви се моля.То вие си упръйте ваште хора ,ама ако остане едно местенце цял живот ши ва споминавам.И мама и татко и те ши ва споминавът кат пращат зимнина от село.

Тука съм закрепила една афтубиография с кламер ама да ми го върнети вашта….не за друго ми го зех от дицата на кумшииката и им дадох един и шейдесет,имам да им давам оште толкуа,то кламерите били мноу съпи бе.

Живея наблизо до магазина,пари за транспорт нища.И куче храня.

Несимейна съм одавна.Той замина за чужбина.Работи на пуртукалите в Гърция с Весито отдолу под нас живее нигодника му ниеден.

И тока го дигнаха тая зима.Бъдети хора да ни фаштам другия край.Знам си правата.Румито тя беши касиерка в кабелния кат я съкратиха и заплаши шефа че ако ни я върни на работа ши са запали пред общината,и са запали.Сига държавата и плашта ,можело значи.Не съм лесна тъй ша знаиш.

Умръзна ми живота.Разчитам на вас.

С пуследна надежда:

Дафа


АФТУБИОГРАФИЯ

На Дафинка ай ся няма да го пиша пак

Родена съм с римско сечение на името на Цезар,без малку да ма изтарвът затуй маика ми са карала с башта ми, искала да ма кръсти Клеопатра(от благогарнос към Цезар).То ако не беше дошла баба Дафа да лепне по два шамара и на двамата така щях да са казвам,недаи си божке.

Зодия стрелец съм на 16 дикември 1972г,аз са убаждах и на Алена да я питам дали ши ма земити на работа.Тя каза че звездите са благосклонни ама трябжа да са пазая от мъж със сини очи и тъмно син шлифер.

Майка ми и баща ми живеят на селу.Ние тука с кака са ширим в двустайния в Меден Рудник.Сами сме кат кукувички.Тя кака щеши да са жени ма Тончо го удари крана,бог да го прости и тяхните си зеха пералнята и хладилника дето им бяха зели за гудежа.

Иначи съм работила сичко.Тошев,началник склад ми беше кат баща,питайте го как носихме след работа ерма на неговите прасенца в Маринка,тва четиристотиниусъмдисет килуграма ей с тия ръце ги пренесах.После пихме по една ракия,ма тя жина му хич ни ма убича и ма сложи да спа при брат и в бараката утзад,ама тва е стара история.

И на кумпютер мога да работя ма хич нища.Щот баба каза чи са ублъчвам и посли нямаа хвана.

Мога да давам ношни смени ни ми е за пръв път.Кат бях санитарка в спешнуту и със шофьора на линейката и първа помошт сме давали,и джобни падаха.Доктор Ненов идин път цялу пидисе лева дади,кат го видяхме с Танчето на операционната.

И по спешност да ма извикати имам мобифон. Остана ми от един пациент приехме го по спешност при катастрофа загубил двете си раце.Та ченгетата не го забилязали и го зех аз ми той няма да му трябва вече на горкичкия.

Зарат вас си платих телефона и ся ку ни ми са убадити въй въй въй.

Станете бугати СЕГА … с мен.

и скрено ваша Дафа


Няма коментари: