четвъртък, февруари 07, 2008

Писмо!!!

"Господин министър, Аз съм на 24 години и съм женен за вдовица на 44 години, която от своя страна има дъщеря на 25 години. Баща ми се ожени за това момиче и по такъв начин ми стана зет, доколкото очевидно е мъж на дъщеря ми. По такъв начин доведената ми дъщеря ми стана мащеха, доколкото е жена на баща ми. Роди ми се синче. То стана брат на жената на баща ми и братовчед на същия този баща. Съотвествено - и мой чичо, тъй като е брат на мащехата ми. По такъв начин се оказа, че синчето ми ми е чичо. Жената на баща ми също роди детенце, което стана едновременно мой брат, защото е син на баща ми и мой внук, тъй като е син на дъщерята на жена ми. Тъй като мъжът на майката на когото и да е според закона се посочва за негов баща, логично се получава, че аз съм баща на жена си, тъй като съм брат на сина си. По такъв начин станах свой собствен дядо. Имайки предвид гореизложеното, господин министре, моля Ви да вземете необходимите мерки за моята демобилизация, тъй като според закона не може да се призовават на служба едновременно син, баща и дядо. С надежда, че ще проявите разбиране, приемете, господин министре, уверения в най-искрените ми чувства."

Няма коментари: