вторник, февруари 05, 2008

Работа в екип


Мозъка: Раз-два!Леви-десни!Крака - напред,Очи - гледаме,Уши - ослушваме се!
Ушите: К'во?
Мозъка: Нищо,карайте напред.
Ушите: Нии т'ва и праим де.
Очите: Скивай,скивай!Какв мадама приближава!
Мозъка: Я,къде? Ухаа! Крака!
Краката: К'во?
Мозъка: Нищо!!! Веднага курс към ей оная мацка!
Краката: Yes,sir!
Мозъка: Така е по-добре.
Очите: А к'во дупе има ...
Члена: Наистина? Хммм... Ей, Мозък, дай кръв.
Мозъка: На мен ще ми е нужна повече.Ще умувам как да се внедрим.
Члена: Ади де...
Мозъка: А бе аз още не съм се запознал с нея,а ти вече надигна глава!
Члена: Ми такъв съм си!
Мозъка: Тишина! Така, почвам да мисля. Аз мисля. Аз..м..и..с..ля Аз..ми..с..ля.. ЧЛЕН!!! Перстани веднага!!!
Члена: Сорри босс...
Мозъка: Очи, къде е тя?
Очите: Крака,побъркахте ли се?? Аз още не съм измислил к'во да кажа!!
Краката: Ти докато измислиш ,ще брадясаме. Тръгваме!
Устата: Мозък, мисли! К'во да кажа?
Мозъка: ъъъ... ами,(не, това не става) може ли..ъъ..(тъпо е) хммм...
Устата: ъъъ...Извинявайте...може ли...ъъъ..такова... А?
Ушите: Пита ни нещо. Мисля, че не разбра.
Очите: За това пък се обърна! Леле к'ви цици!
Ръцете: Дайте да пипна!
Члена: Ето това е приказка! Давайте милички,по-смело!
Мозъка: Всички да се успокоят! Равнис! Мирно!! Остави!! Ей, Муцуно що си такава червена??
Лицето: Аз не съм Муцуна,а Лице.
Мозъка: Да бе! Питам те, що си червена?
Лицето: Миии...Члена каза, че раздават кръв безплатно.
Очите: Тя чака какво ще кажем. Мозък! Работи, не се побутвай!
Мозъка: Виж сега, Уста, питай колко градуса под нулата е.
Устата: Ти да не си изперкал?
Мозъка: Изпълнявай!!!
Устата: ъъъ..Амм.. колко .. е.. сега..ъъ..часът?...
Мозъка: Идиот... Боже,какъв идиот. Ох,добре... Уши, какво отговаря тя?
Ушите: К'во?
Мозъка: К'во?
Устата: К'во?
Ушите: Казва ,че е шест часът.
Члена: КАКВО??? За такива думи ...
Мозъка: Спокойно,оставете ме да помисля...
Очите: Тя си тръгва..
Мозъка: Къде? Стой тука! Ех, мамка му ..
Очите: И все пак какъв задник!
Члена: Мухльо си ти,приятелю Мозък.
Устата: Ех...
Ръцете: Както винаги до нас работата не стигна изобщо.
Мозъка: Добре, другия път ще покажем какво можем,нали... Хайде да пием бира.
Члена: Обаче си пълен загубеняк! С теб на е трудно и импотентен да станеш. Такова парче изтърва!
Мозъка: Млъквай бе, грездей. Ти тая вечер без работа няма да останеш.
Члена: Бла-бла! Ей, я чуй, докато си трезвен, кажи на Ръцете да ме изтърсват по-добре,а?

Няма коментари: