понеделник, март 10, 2014

Техническа поддръжка

Т: Техническа поддръжка. С какво можем да ви помогнем?
Ш: Ъъъ... Колата не тръгва,
Т: Ясно. Кажете марка, модел и година на производство?
Ш: Ааа...! Купих я от магазина да я карам, откъде да знам
Т: Добре, добре, спокойно. Ще опитаме да минем без тази информация... (въздъхва) Имате ли бензин в резервоара?
Ш: Хм... Бензин в резервоара, казваш... А как да разбера?
Т: Вижте на предния панел. Къде е стрелката на "Е" или на F"?
Ш: А къде е предният панел?
Т: Намира се зад кормилото, ако седите на предната седалка на мястото на шофьора
Ш: Аааа! Виждам... Тцц... Има много стрелки, коя да гледам?
Т: Търсете тази до която е написано „Е” или . „F”. Може да е нарисувана и бензинова колонка.
Ш: ААА! Виждам! Стрелката показва нула.
Т: Как на нула?



Ш: Аха. Точно на нула. А до нея пише „х1000”. Това ли е моделът на колата – х1000?
Т: (дълбоко въздиша, затваря очи) Не, това не е горивото, това е тахометъра. Той трябва да показва нула ако колата не е в движение. Стрелката за горивото, обикновено е в ляво и по-надолу от тахометъра и на нея трябва да пише "Е", после полуокръжност и след това „F”
Ш: Аааа. Виждам, виждам! Стрелката е по средата между Е и F.
Т: Отлично! Имате бензин. Сега да проверим акумулатора. Виждате ли волана?
Ш: Ъхъ.
Т: Натиснете точно по средата
Ш: (Чува се силно "бииииип") Аууу! Така ли трябва да прави?
Т: (затваря очи) Всичко е нормално, това е клаксонът. Ако работи, значи с акумулатора всичко е наред. Да опитаме сега да подкараме колата.
Ш: Нали ти казвам, че не тръгва! Затова ти звъня бе, идиот!
Т: (скърца със зъби) Нека да опита- ме отново! Натиснете съединителя, после спирачката и завъртете ключа
Ш: Ааа! Давай едно по едно! Къде е съединителят?
Т: СЪЕДИНИТЕЛЯТ... Под волана в вляво. Намерихте ли го?
Ш: Намерих го.
Т: Натиснете го докрай. Така. Сега виждате ли под волана два педала?
Ш: Ъхъ.
Т: Левият е спирачка. Натиснете. Натиснахте ли?
Ш: Натиснах.
Т: Сега завъртете ключа за запалване
Ш: Как да завъртя ключа, ако и двете ръце ми са заети?
Т: Моля?
Ш: С лявата ръка държа съедини- теля, а с дясната натискам спирачката, как да завъртя ключа, питам?
Т: (задавя се от смях). Така, да започнем от начало, но този път натиснете педалите с крака.
Ш: С крака? А може ли?
Т: (все още се дави от смях) Може.
Ш: Да пробваме... Уха, много е удобно...Защо не ми казахте веднага....Натиснах.
Т: Сега завъртете ключа за запалване.
Ш: Къде е запалването?
Т: В основата на волана в дясно.
Ш: Хмм. Тука има някаква дупка, но няма ключ.
Т: Ами сложете го
Ш: Кого?
Т: (губи търпение) Ключът за запалване!
Ш: Как да разбера кой е ключът?
Т: (хваща се а главата) Това е най-големият ключ във връзката.
Ш: Във връзката?
Т: Да, там където си държите останалите ключове.
Ш: Ааааа! Аз я изгубих преди две седмици. Значи ми трябва ключ?
Т: (хвърля слушалката) Тууууууууу....
Ш: Ало?

Няма коментари: