четвъртък, март 27, 2014

Съвет от мъж

Скъпи Джон,
Надявам се, че ще можеш да ми помогнеш. Миналия ден тръгнах на работа, а мъжът ми остана да гледа ТВ вкъщи. Около километър и половина след като потеглих, колата ми аварира насред улицата.
Върнах се пеша до дома, за да помоля мъжа ми да ми помогне.
Когато се прибра, не повярвах на очите си. Той беше в спалнята с дъщерята на съседите.
Аз съм на 32, мъжът ми е на 34, а момичето е на 19 години!
Женени сме от 10 години! Когато поисках обяснение от него, той ми призна, че с момичето имат връзка от 6 месеца.
Имам нужда от твоята помощ. Какво да правя?
Шийла
ОТГОВОР:
Скъпа Шийла,

Ако колата блокира след

като е карана кратко разстояние, това може да се дължи на редица проблеми с двигателя. Започни с проверка на тръбопровода за горивото. Ако е чист, провери вакумните тръби и маркучите на всмукателния колектор, както и кабелите за замасяване.
Ако не е нито едно от тези неща, тогава има проблем със самата горивна помпа, която дава ниско налягане на инжекторите.
Надявам се, че това ще ти помогне.
Джон

Няма коментари: