сряда, февруари 26, 2014

9 от най-дебилните въпроси, задавани в интернет


Светът е пренаселен от глупаци, но по-лошото е, че много от тях имат достъп до интернет. Оказва се, че са нужни само компютър и сравнително добра интернет връзка и глупостта бързо си намира онлайн пътя. Наясно сме, че не всички може да са интелигентни и разсъдливи, но някои неща продължават да ни втрещяват и до днес. Като например тези дебилни въпроси, задавани в Yahoo! Answers, които ни озадачиха. Честно.

1. Може ли човек да има регистрация в Twitter и Facebook едновременно?

Ех, де да имаше подобни ограничения...

2. Проблем с профилната ми снимка във Facebook:



Качих си профилна снимка преди време и много хора ми я харесаха. След това отново си сложих същата, но пак се върна на 0 лайка. Някой знае ли как да си върна старата снимка с многото лайкове. Спешно е! Моля, помогнете!

3. Как да си запомня паролата в Twitter?

4. Кредитна карта в компютъра?

Исках да видя дали компютърът ми работи с кредитни карти и пъхнах една в CD Rom-а. Заклещи се. Как да я извадя?

Опитах с клечки за зъби, но и те се заклещиха.

Освен това чувам странни звуци.

Помощ!!!

5. КАК ДА СИ ИЗКЛЮЧА CAPS LOCKA?

ВЧЕРА БЕЗ ДА ИСКАМ СИ ВКЛЮЧИХ CAPS LOCKA И НЕ ЗНАМ СЕГА КАК ДА ГО ИЗКЛЮЧА. ВСИЧКИТЕ МИ ПРИЯТЕЛИ СА МИ ЯДОСАНИ, ЗАЩОТО МИСЛЯТ, ЧЕ ИМ ВИКАМ. ТОЗИ ПРОБЛЕМ БУКВАЛНО ПРОВАЛЯ ЖИВОТА МИ, КАРИЕРАТА МИ И СЕМЕЙНИТЕ МИ ОТНОШЕНИЯ. ИСКАМ ВСИЧКО ДА Е НАРЕД, МОЛЯ, ПОМОГНЕТЕ!

Тук и отговорът е брилянтен:

ДА, CAPS LOCKЪТ Е СЕРИОЗЕН ПРОБЛЕМ В НАШИ ДНИ И ДОРИ МОЖЕ ДА СЕ ПРИСТРАСТИШ КЪМ НЕГО. ХОРАТА ТРЯБВА ДА СА ПО-ВНИМАТЕЛНИ И ДА СА ТОЛЕРАНТНИ КЪМ CAPSLOCKОЗАВИСИМИТЕ. ПРИЯТЕЛЮ, С ПОВЕЧЕ ВОЛЯ ЩЕ УСПЕЕШ ДА СЕ СПАСИШ И НАЙ-НАКРАЯ ДА НАТИСНЕШ БУТОНА, НА КОЙТО ПИШЕ "CAPS LOCK".

6. Без да искам изтрих близка моя приятелка от Facebook. Какво да правя?

Има ли начин пак да си стана приятелка с нея, без да ѝ пращам отново покана за приятелство? Facebook е много тъп.

7. Защо като пиша на момичета във Facebook те не ми отговарят?

Всеки ден пиша във Facebook на разни момичета "Хей, как си?". Момичетата не ме познават, но аз искам да съм им приятел. Всеки път като им пиша, те не ми отговарят. Искам да знам какво да правя, за да ги накарам да ми отговарят.

Допълнителна информаци:

Не съм грозен.

8. Как да превключа монитора на огледало?

Здравейте. Някой знае ли дали има начин да превключа монитора си на огледало? Сканирането на огледало не става, пробвах го.

9. Лаптопът ми ще натежи ли, ако свалям много файлове?

Да помълчим...


via: http://div.bg/

Няма коментари: