вторник, септември 15, 2009

FAQ Въпросите на Flirt4e.com!

Защо когато се регистрирам не получавам писмо за активиране на профила на посочения от мен e-mail?
- В някои случаи една сгрешена буква не е фатална, но това тук е друг случай!

101 процента съм сигурен, че съм въвел e-maila си правилно, но пак нямам писмо за активиране на профила си, защо?
- Проверете SPAM правилата на пощата си, ако са наред се обърнете към хората, които поддържат mail сървъра Ви и им обяснете, че писмата от нашият сайт не са SPAM!

Получих писмото за активиране, отговорих му няколко пъти, но профила ми не се активира!
- Прочетете добре писмото, в него кратко, точно и ясно е написано какво да направите, а по-точно да кликнете на линка в него. Mail сървърът ме помоли да предам повече да не му отговаряте на тези писма, защото си има друга работа и не ги чете!

Забравих си името и паролата, изпратете ми нови!
- Има линк "забравена парола", колкото и да е невероятно е направен точно за това!

Забравих си името, паролата и пощата с която съм регистриран на сайта, какво да правя.
- Аз също не помня точно с какво име и парола се регистрирахте, но ще хвърля боб и ще ви изпратя резултата.


Не мога да влезна в сайта, а си въвеждам името и паролата вярно!
- Натиснете клавиша "Caps Lock" и опитайте пак. Ако не стане, спомнете си дали бяха на кирилица или на латиница.

Смених си описанието, но чакам вече час и половина за одобряването му!
- Само за справка администраторите на сайта са обикновени хора, а не супермени и не могат да бдят 7х24 защото някой е решил да си смени описанието си в 4 часа посред нощ!

Аде бе админите да ви -тът-тът- от 3 дена чакам да ми одобрите -тът-тът-тът- описанието.
- Поради различни причини понякога се случва през почивните дни да няма дежурен и бдящ админ, в такива случаи имайте малко търпение. А молби от горния вид се одобряват със специален, поставен на видно място и много удобен бутон "Delete" на съответния профил!

Как да си кача снимка? Как да изпратя писмо на някой? Как да изтрия коментар за мен? И прочее...
- Питай ме някое друго въпросче!

Някой ми е проникнал в профила, как е станало това?
- Няма начин някой да научи потребителското Ви име и парола, независимо колко много филми за хакери сте гледали. Този който е влязъл в профилът Ви или ги е получил от вас или Вие сте му изпратили линк от сайта който съдържа нещо подобно "PHPSESSID=f07851b51b8f5cc67f9615a446f319b5", а какво значи последното мога да обясня срещу съответното възнагреждение от халба бира! ;)

Защо не са ми одобрени снимките, в сайта има хиляди голи момичета!
- Като се замисля, би било наистина хубаво да ги има, но уви! На сайта няма голи момичета, няма и да има!

От 2 седмици ми растат гърди, сложих си сутиена на мама и се снимах, защо не ми одобрявате снимките?
- Защото ако те види тати ще изядеш шамарите.

На снимката съм 12-тия на 4-тия ред, защо не ми я одобрявате?
- Наистина защо ли? Би ли ме запознал с русото гадже, което е 8-та на 2-рия ред?

Вярно, че беше тъмно и нямах светкавица, а и пича дето ме снима беше леко пиян и на около 200 метра от мен, но това съм си аз на снимката!
- Никой не спори, че си ти. Между другото това каска ли е?

Вече за 20-ти път качвам една и съща снимка, а Вие не искате да ми я одобрите!
- Провери дали вече не си изтрит от сайта, ако още не си обещавам, че това ще се случи следващият път, когато качиш същата снимка!

Влизам на сайта всеки ден, дори си качвам едни и същи снимки по 10 пъти на ден, а днес профилът ми е изтрит, да не би да е станала някаква грешка?
- Повярвай ми, зная много добре колко пъти си качила точно тази снимка, за да бъдем точни 428 пъти за последните 7 дни, и не няма грешка, профилът ти е наистина изтрит. Реших, че имам нужда да видя някое ново лице!

Не зная как да си кача снимки на сайта и затова Ви ги изпращам на пощата за да ги качите Вие, благодаря!
- И ние благодарим за проявения интерес, ще го направим в близките 6 месеца, когато намерим време за това, ако дотогава все пак успеете да се справите сам, приемете нашите поздравления!

Тази мацка е наистина готина и искам да й пиша, но тя ме е блокирала, какво да направя?
- Можете да направиш много неща, но точно с тази "мацка" в точно този сайт опредлено нищо няма да направиш и никой не може да ти помогне.

Един чичко ми пише, как не е го е срам, аз съм само на 13 годинки!
- На чичкото ще му изпратим едни униформени приятели да му се скарат, а твоя профил малко ще го изтрием с най-добри пожелания, а също ще ти изпратим и подарък лопатка и кофичка за да си играеш на пясъчника пред блока докато пораснеш!

Вече ми изтривате 10-ти профил, да не би защото съм на 14 години?
- Браво, малък си, но вече знаеш!

Реших да си направя майтап и си направих още няколко профила и качих фалшиви снимки, защо ми изтрихте всичките профили?
- Не че нямам чувство за хумор, но точно този майтап ми се вижда леко банален! Може и на теб да изпратим лопатка и кофичка, за да си поиграеш на воля в пясъчника.

Имам право да си качвам снимки на когото и да било, защо ми изтрихте профила?
- Много просто - човекът на когото са снимките не желае някой друг да краде самоличността му! А профилът ти го изтрих някак по инерция...

Израснал съм на село и имам лек говорен дефект, това не е причина да ми триете профила!
- Приеми моите съчувствия, но не всеки приема псувните за дефект в говора!

Как не Ви е срам, сайтът Ви е пълен с вируси.
- Презервативи продават в най-близката аптека, а за конкретни ваксини попитайте аптекарката.

Искам да стана модератор, оператор, администратор, губернатор, император в сайта!
- А аз искам едно ферари с цвят червен.

Няма коментари: