неделя, декември 10, 2006

Дневника на един AOL потребител


Юли 18
Току що се опитах да се свържа към AOL.Чух,че това е най-добрия интернет доставчик,който мога да получа!Дори ми дадоха безплатен диск!По-добре да си го запазя в случай,че не ми дадат още един!Но не мога да се свържа.Не знам какъв е проблема.

Юли 19
Някакъв човек в "Техническа помощ" казва,че ми трябва модем.Не виждам защо.Сигурно просто се опитва да ме измами.За колко тъп ме мисли той,а?

Юли 22
Купих си модем.Не можах да разбера къде отива.Не се помества в монитора или принтера.Объркан съм.

Юли 23
Наи сетне си взех модем и се свързах.Онова 9-годишното съседче ми го свърза.Ама все още не бачка.Не мога да се свържа.

Юли 25
Онова 9-годишно хлапе ме свърза към AOL.Толкова е умен.Казах му му,че е феномен!Ама той отвръща,че просто помага.Колко е скромен.Толкова е умен и помага с всичко това на хората.Все пак е по-умен от ония кретени,които ми пробутаха модема.Дори не ми казаха за комуникационния софтуеър.Обзалагм се,че не знаят за такъв.И защо са сложили 2 телефонни дупки в обратната част на модема,като ти трябва само едната?И защо имат един запечатан телефон,като дори не трябва да го закачаш за телефонната жака на стената?Мислех,че звука,докато се свързва е смешен!Боже,колко са тъпи правачите на модеми!Ама хлапето разбра това от звука.

Юли 26
Какво е интернет?Мислех,че бях към America On-Line, а не към туй интернет нещо си.Объркан съм.

Юли 27
9 годишното съседче ми показа как да ползвам туй AOL нещо си.Казах му,че е гений.Той каза,че се сравнява с мен.Може би не е толкова скроммно все пак.

Юли 28
Опитах се да ползвам чата днес.Опитах се да говоря на компютъра си,но нищо не се случи.Може би трябва да си купя микрофон...

Юли 29
Намерих нещо си на име Usenet.Излязох от него,защото съм свързан към America OnLine,не Usenet.

Юли 30
Хората в онуй нещо Usenet само си ползват главни букви.Как пък правят това?Никога не съм се сеща; как да пиша с главни букви.Може би ми трябва друг вид клавиетура.

Юли 31
OБАДИХ СЕ НА ЧОВЕКА ДЕТО МИ ПРОДАДЕ КЛАВИЕТУРАТА ДА ГО ПИТАМ ЗАЩО НЯМАМ КЛАВИШ ЗА ГЛАВНИ БУКВИ.ПИЧА НЕ ТЕЛЕФОНА МИ КАЗА,ЧЕ БИЛ НЯКАКЪВ CAPS LOCK КЛАВИШ.ЗАЩО НЕ СА ГО НАПИСАЛИ ЦЯЛОТО?КАЗАХ МУ,ЧЕ СИ ВЗЕХ ЕВТИНА КЛАВИЕТУРА И БИХ ИСКАЛ ДА Я СМЕНЯ ЗА ПО-ХУБАВА.И СЪЩО ТАКА ЕДИНИЯ МИ SHIFT БУТОН Е ПО-МАЛЪК ОТ ДРУГИЯ.ТОЙ МИ КАЗА,ЧЕ ТОВА Е СТАНДАРТА.КАЗАХ МУ,ЧЕ НЕ ИСКАМ СТАНДАРТНА КЛАВИЕТУРА,А ИСКАМ ОТ ДРУГА МАРКА.
СИГУРНО СЪМ ИМАЛ ВАЖНО ОПЛАКВАНЕ,ЗАЩОТО ЧУХ ДА КАЗВА НА КОЛЕГИТЕ СИ ДА НИ СЛУШАТ РАЗГОВОРА.

Август 1
НАМЕРИХ НЕКВО СИ НЕЩО НА ИМЕ USENET ORACLE.КАЗВА,ЧЕ ОТГОВАРЯ НА ВСИЧКО ЩО ГО ПОПИТАШ.ПРАТИХ МУ 44 РАЗЛИЧНИ ВЪПРОСА ЗА ИНТЕРНЕТА.ДАНО ОТГОВОРИ СКОРО.

Август 2
НАМЕРИХ ГРУПА НА ИМЕ REC.HUMOR.РЕШИХ ДА ИМ НАПИША ОНАЗИ СМЕШКА ЗА КОКОШКАТА,ДЕТО ПРЕСЯКЛА УЛИЦАТА.ЗА ДА СТИГНЕ ОТ ДРУГАТА СТРАНА!ХА ХА!НЕ СЪМ СИГУРЕН ДАЛИ Я ПРАТИХ ПРАВИЛНО,ЗА ТОВА Я ПРАТИХ ОЩЕ 56 ПЪТИ.

Август 3
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ЧУВАМ СА НЕКВО СИ „СВЕТОВНО ИЗВЕСТНА МРЕЖА” (WORLD WIDE WEB).НЕ ЗНАЕХ,ЧЕ ПАЯЦИТЕ ПОРАСТНАХА ЧАК ТОЛКОЗ.

Август 4
ОРАКУЛА ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСИТЕ МИ.ЛЕЛЕ - КОЛКО НЕВЪЗПИТАН БЕШЕ.ТОЛКОВА МУ СЕ ЯДОСАХ,ЧЕ ПРАТИХ ЯРОСТНО ПОСЛАНИЕ ЗА ТОВА НА
REC.HUMOR.ORACLE. НЕ СЪМ СИГУРЕН ДАЛИ ГО ПРАТИХ ПРАВИЛНО,ЗА ТОВА ГО ПРАТИХ ОЩЕ 22 ПЪТИ.

Август 5
НЯКОЙ МИ КАЗА ДА ПРОЧЕТА F.A.Q. Е СЯ - НЕ БЕШЕ НУЖНО ДА ПОЛЗВАТ ВУЛГАРЕН ЕЗИК.

Август 6
НЯКОЙ МИ КАЗА ДА СПРА ДА ВИКАМ ВЪВ ВСИЧКИТЕ СИ СЪОБЩЕНИЯ.ЕБАТИ ТЪПИЯ КРЕТЕН.АЗ НЕ ВИКАМ!АЗ ДОРИ НЕ ГОВОРЯ!ПРОСТО ПИША!КАК
ПОЗВОЛЯВАТ НА ТАКИВА НЕВЪЗПИТАНИ ТЪПАЦИ ДОСТЪП ДО ИНТЕРНЕТ?

Август 7
Защо да имам Caps Lock клавиш,като не трябва да го ползваш?Сигурно е отделна екстра,която струва повече пари.

Август 8
Току що прочетох едно съобщение за това как бързо да изкарваме пари от интернет.Толкова съм развълнуван.Ще правя много
пари.Последвах инструкцийте препратих съобщението на всяко едно мяст което намерих.

Август 9
Току що си направих "подпис" файл.Дълъг е само 6 страници.Трябва да поработя малко върху него...

Август 10
Току що видях група на име alt.aol.sucks.прочетох няколко съобщения там и наистина вече мисля,че aol трябва да бъде измит от лицето на земята.Чудя се какво ли е aol?!

Август 11
Попитах къде да намеря информация за нещо.Някъв човек ми каза да потърся ftp.netcom.com.Навсякъде погледнах,ама не можах да намеря такава група.

Август 12
Пратих съобщение на всяка една Usenet група,която намерих да ги питам къде е туй ftp.netcom.com.Дано някой да помогне.Вече не мога да питам девет годишното съседче.Родителите му казват,че като се върне от нас,той се смее толкова много,че не може нито да яде,нито да спи,нито да си напише домашното.Затова не му дават да дойде до нас вече.Наистина имам страхотно чувство за хумор.Не знам защо rec.humor групата не ми хареса вица за кокошката.Може би позволяват само мръсни вицове.Някой хора ме пратиха съобщения за 56-те ми съобщения на вица и те използваха мръсни думи.

Август 13
Пратих още едно съобщение на всяка една група,която намеря пак да ги питам къде е ftp.netcom.com.Вчера забравих да включа новия си "подпис" файл.Вече е само 8 страници.Сигурен съм,че всички ще искат да прочетат любимата ми поема,която включих.Също така и ще добавя онази кратка история,която харесвам...

Август 14
Някакъв пич ми изтри сметката заради нещата,които съм правил.Казах му,че нямам сметка в неговата банка.Ама че тъпак.

Няма коментари: